نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 08:08

آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز ساری/ تداوم فعالیت پیمانکار در پروژه ساری به تاکام

فرماندار ساری با بیان اینکه کارها در ارتباط با نیروگاه زباله‌سوز ساری در حال انجام است، گفت: در حوزه کالبدی و فیزیکی این پروژه رو به اتمام است و اگر شرایط اعتباری فراهم شود تنها نصب تجهیزات می‌ماند که برخی از این تجهیزات باید از کشور چین منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی نوبخت فرماندار مرکز مازندران درباره پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ساری، اظهار کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های مرکز استان نیروهای زباله‌سوز و پروژه ساری تاکام است که باید هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه کارها در ارتباط با نیروگاه زباله‌سوز ساری در حال انجام است، افزود: حوزه کالبدی و فیزیکی این پروژه رو به اتمام است و اگر شرایط اعتباری فراهم شود تنها نصب تجهیزات می‌ماند که برخی از این تجهیزات باید از کشور چین منتقل شود.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه مساله اعتباری پروژه درحال بررسی است تا کارخانه راه بیفتد، تصریح کرد: باید باتوجه به زمان‌بندی بحث اعتبار تزریق شود و هم اعتبار محقق شود.

نوبخت در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه ساری تاکام، بیان کرد: این پروژه شامل فاز یک و دو بوده که پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند.

وی با اعلام اینکه بحث آسفالت ورودی تنگه لته که ترافیک سنگینی شاهد هستیم در دستور کار قرار دارد، گفت: گره دیگر محدوده گلورد است که در این زمینه هم اقداماتی درحال انجام است تا قبل از سال جدید بخشی از کار انجام شود تا  به کاهش بار ترافیکی کمک کند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070953

مهمترین اخبار ایران و جهان: