نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 10:03

حمایت از تولید و اشتغال مهم‌ترین رویکرد دستگاه‌ قضایی

اهر- رئیس دادگستری اهر با بیان اینکه حمایت از تولید و اشتغال از مهم‌ترین رویکردهای دستگاه‌های اجرایی و قضائی شهرستان اهر است، گفت: اعضای شورای تأمین شهرستان برای تحقق شعار سال مصمم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری صبح یک شنبه در دیدار نوروزی فرماندار اهر و اعضای شورای تأمین با امام جمعه اهر اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری؛ اعضای شورای تأمین شهرستان اهر برای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رئیس دادگستری اهر بابیان این‌که مسئولان ارشد شهرستان اهر از مدیران ادارات، خدمتگزاری مضاعف به مردم را مطالبه می‌کنند، افزود: ضمن تبریک عید نوروز، خدمت به مردم و حل معضلات و مشکلات شهرستان از جمله مهم‌ترین انتظار اعضای شورای تأمین از مدیران است.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری، دستگاه قضائی، نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، برای رشد تولید در شهرستان اهر و رفع موانع تولید مصمم هستند و با اتحاد و اولویت‌بندی طرح‌ها و معضلات نسبت به تحقق مطالبات مردم اقدامات مقتضی انجام می‌گیرد.

نظری، حمایت از تولید و اشتغال را از مهم‌ترین رویکردهای دستگاه‌های اجرایی و قضائی شهرستان اهر ذکر کرد و یادآور شد: هم و غم دستگاه‌های اجرایی و قضائی گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی، تولیدی و اشتغال است، در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها برای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید»، ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی استفاده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1110353

مهمترین اخبار ایران و جهان: