نیوز سیتی!
05 اردیبهشت 1402 - 10:25

عملیات قدس پاسخ به تهدیدات تل‌آویو برای ترور رهبران مقاومت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات قهرمانانه روز گذشته در قدس توسط شهید حاتم ابونجمه (۳۹ ساله) را که به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شد، تبریک گفت.

این جنبش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مذکور یک واکنش طبیعی و مشروع علیه تجاوزات اشغالگران به مسجدالاقصی و در دفاع از ملت فلسطین و خانواده‌های اسرا به شمار می‌رود.

در این بیانیه آمده است: این عملیات پاسخی به تهدیدات دشمن صهیونیستی مبنی بر ترور رهبران مقاومت محسوب می‌شود.

بر اساس این بیانیه، عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک پیام محکم خطاب به رهبران رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مقاومت به وعده خود در خصوص حمله به دشمن و دفاع از ملت فلسطین و مقدساتشان عمل می‌کند، دارد.

لازم به ذکر است که در عملیات ضدصهیونیستی روز گذشته در قدس اشغالی ۸ شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

جنبش حماس طی بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات زیرگرفتن صهیونیست‌ها با خودرو در قدس پاسخی به جنایات بی‌وقفه آنان علیه مقدسات اسلامی و مسیحی قدس به ویژه مسجد مبارک الاقصی بود.

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات قهرمانانه قدس پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی از جمله تعرض به مصلای باب الرحمه بود.

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین نیز طی بیانیه‌ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و تعرض به مصلای باب الرحمه و وارد کردن خسارت به آن بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1168853

مهمترین اخبار ایران و جهان: