نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 18:52

مشارکت مردم بسترساز پیروزی در جنگ اقتصادی

اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: یکی از سیاست‌های مهم برای پیروزی در جنگ اقتصادی، مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در اهواز اظهار کرد: کار شما هم بابت حجم بالای کار خیر و هم از بعد نوآوری و فعالیت‌های اجتماعی که همواره رو به رشد است بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای زن در اجتماع گفت: زن در همه نقش‌های اجتماعی به ویژه مادری با ایجاد محیط آرامش در خانواده مهمترین گهواره تربیتی فرزندان را بوجود می‌آورد و از دامن چنین خانواده‌ای افراد سالم به جامعه تزریق می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ضمن یادآوری موضوعات مرتبط با نقش مادر در این خیریه، خاطر نشان کرد: امیدواریم در مورد مسأله مادر و نقش مادری در این خیریه کار فرهنگی بیشتری شود.

رضایی درباره بعد اقتصادی فعالیت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها گفت: کسب و کارهای کوچک و خانگی در حوزه کارآفرینی و تولید با چالش بازاریابی مواجه‌اند و لازم است در این حوزه راهکارهای جدیدی صورت بگیرد و این تولیدات با کیفیت، جایگاه واقعی خود در بازار را پیدا کنند.

وی در پایان این بازدید سه ساعته در جمع خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین توجهات خاص آقای رئیس جمهور، مشارکت دادن مردم در تولید و اقتصاد است. هنگامی که ملتی در جنگ اقتصادی است کشور باید با تمام ظرفیت و قوا وارد میدان شود و یکی از معضلات بزرگ اقتصاد ما عدم مشارکت دادن مردم در اقتصاد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174309

مهمترین اخبار ایران و جهان: