نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 18:26

تقدیر از شوراهای موفق بخش شهاب قشم

جلسه تجلیل از شوراهای بخش شهاب به مناسبت روز شورا و بررسی مشکلات سطح بخش با حضور فرماندار شهرستان قشم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمدحسینی تختی، فرماندار شهرستان قشم امروز در این جلسه با اشاره به فرهنگی بودن عناصر بخش شهاب اظهار کرد: چنین جلساتی می‌تواند به انسجام‌بخشی بین روستاها و بخش‌ها کمک کند و باید هرفصل این جلسات برگزار شود تا باعث هم‌افزایی و همدلی شود.

وی افزود: اگر بخواهیم به شعار امسال یعنی مهار تورم که مقام معظم رهبری فرمودند عمل کنیم و رشد تولید داشته باشیم شوراها در این میان نقش دارند.

فرماندار شهرستان قشم  با اشاره به اینکه با تورم نارضایتی‌ها مواجه هستیم عنوان کرد: نارضایتی‌های مردم در موضوعات مختلفی مثل کمبود آب در سطح جزیره مشهود است و شوراها، دهیارها و بخشدارها مسئول تولید رضایتمندی و امید در جامعه هستند.

وی افزود: باید موضوعات اولویت‌دار بخش‌های مختلف را مشخص و بررسی کرد.

این مقام مسئول کمبود آب را یکی از اصلی‌ترین مشکلات جزیره دانست و خاطرنشان ساخت: در همین راستا با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طریق استانداری هرمزگان، نمایندگان مجلس، مسئولان شهرستان قشم و شرکت آبفای قشم آبشیرینکن روستای باسعیدو قرار است که در تابستان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی تورگان نیز قرار است به زودی آغاز شود و چند پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد تا مشکل آب جزیره مرتفع شود.

محمدحسینی تختی در ادامه گفت: شوراها یکی از نعمات و ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی هستند که اداره جامعه شهر و روستا و دخالت در سرنوشت خود را به دست مردم سپرد.

وی در پایان اظهار کرد: هیچکس حق مایوس کردن مردم و تکثیر بذر ناامیدی و اختلاف و تفرقه را در جامعه ندارد و همه باید در جهت ایجاد رضایتمندی و انتشار امید و انگیزه با حل مشکلات و مسائل مردم گام برداریم.

در پایان این جلسه از شوراهای موفق بخش شهاب تقدیر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1183809

مهمترین اخبار ایران و جهان: