نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 14:45

مسؤولان ادارات سمنان نباید در سایه مدیران کل قرار گیرند

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرکز استان سمنان نباید در سایه حضور مدیران کل استان قرار داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم قاسم‌پور، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در دیدار رمضانی مسؤولان و مدیران شهرستان سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: امام حسین (ع) فرمودند مراجعه مردم به خود را نعمت بدانید و در رسیدگی به مسائل مردم خسته نشوید، چراکه در غیر این صورت خداوند فرصت بهره‌مندی از این نعمت را به دیگران عطا می‌کند.

وی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری نماز جمعه سمنان گفت: در حال حاضر هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های اجرایی با ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان و نهاد امامت جمعه وجود دارد که امیدواریم استمرار یابد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفع مشکلات مراجعان و پیگیری شکایات مردمی را نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های این شهرستان دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرکز استان سمنان، نباید در سایه حضور مدیران کل استان قرار داشته باشند.

در این دیدار عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، محمد بهرامی فرماندار سمنان و علی همتی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

شناسایی و به‌کارگیری نیروی انسانی مجرب در بخش‌های مختلف شهرستان سمنان، تلاش مستمر و هماهنگی بیشتر برای رفع مسأله آب، برنامه‌ریزی برای نظارت مستمر بر بازارها و فرآیند توزیع کالا، تسریع در فراهم کردن زیرساخت‌های پروژه‌های اقدام ملی مسکن و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی در این زمینه و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برای برگزاری شایسته کنگره سه هزار شهید استان سمنان در سال آینده محور اصلی اظهارات مسؤؤلان در این جلسه بود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1151309

مهمترین اخبار ایران و جهان: