نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 10:31

هیئت اندیشه ورز جوانان و دانشجویان در قزوین تشکیل می‌شود

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: به جهت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان، هیئت اندیشه ورز جوانان و دانشجویان در قزوین تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی صبح چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان و جوانان، استقبال می‌کند، اظهار داشت: دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری براساس فرمایش مقام معظم رهبری فارغ از نگاه حزبی و جناحی به دنبال همبستگی، حمایت و تسهیل گری در جهت تحقق ایده‌های جوانان و دانشجویان می‌باشد.

وی افزود: تقویت ارتباط بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی در لایه‌های گسترده نخبگان، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دستور کار قرار دارد و تشکیل هیئت اندیشه ورز دانشجویان و جوانان در استان یکی از اصلی ترین و مهمترین وظایفی است که به دنبال اجرایی شدن آن و بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت دانشجویان هستیم.

خورشیدی ضمن اشاره به جایگاه و نقش علمی دانشگاه ابراز امیدواری کرد که با استفاده از نظر کارشناسان و اساتید حوزه‌های مختلف طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان و جوانان بررسی و اجرایی خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، خورشیدی از مرکز نوآوری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید و با تعدادی از دانشجویان فعال در مرکز حمپا (حمایت مبتکرانه برای پیشرفت ایران) گفتگو کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185053

مهمترین اخبار ایران و جهان: