نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 18:47

استاندار آذربایجان‌غربی: آمادگی میزبانی بالاترین سطح مسابقات والیبال را داریم

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این استان به جهت برخورداری از امکانات مناسب، علاقمندی مردم و پیشینه درخشان در میزبانی آمادگی دارد تا از رویدادهای جهانی والیبال میزبانی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به جایگاه والیبال آذربایجان‌غربی و بخصوص اهمیت این رشته در شهر ارومیه بعنوان پایتخت والیبال ایران و مهد والیبال آسیا اظهار داشت: وجود پیشکسوتان و ملی پوشان و قهرمانان بزرگ و نام آور نشان از میزان علاقمندی مردم استان به والیبال است.

وی افزود: تعبیر فدراسیون جهانی والیبال از ارومیه بعنوان شهر عشاق والیبال بی شک ناشی از همه این شور و شکوهی است که عاشقان والیبال آن را در سالن های کوچک و بزرگ و حتی زمین های خاکی در شهرها و روستاها خلق کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به میزبانی شایسته و بی نظیر ارومیه از مسابقات مختلف آسیایی رده های،سنی مختلف و بخصوص هفته سوم لیگ ملت‌های۲۰۱۹ ابراز امیدواری کرد که با توجه به زیرساخت ها و امکانات استاندارد و ظرفیت عظیم تماشاگران عاشق والیبال، مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ مردان آسیا و همچنین یک هفته از مسابقات لیگ ملت‌های۲۰۲۴ والیبال در ارومیه برگزار شود.

معتمدیان از رئیس فدراسیون والیبال خواست با نگاه ویژه موضوع سهمیه لیگ برتری والیبال استان را که یکی از مطالبات مهم و جدی مردم استان و بخصوص شهر ارومیه است را پیگیری نماید تا شاهد حضور تیمی شایسته در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور باشیم.

رییس فدراسیون والیبال نیز در این دیدار گفت: جایگاه والیبال آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه را امروز همه در دنیا می دانند چرا که چهره های خاص و شایسته ای چون سعید معروف، میلاد عبادی پور و چندین و چند ملی پوش رده های سنی مختلف و لژیونر که متعلق به این منطقه والیبال خیز کشورمان هستند در دنیای والیبال شناخته شده‌اند.

داورزنی سابقه میزبانی مسابقات مختلف والیبال آسیایی و بخصوص برگزاری شایسته و بی نظیر هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال را نشان دهنده ظرفیت و توانمندی فوق العاده آذربایجان‌غربی در میزبانی های بین المللی دانست و افزود: تلاش می‌کنیم از ظرفیت میزبانی ارومیه در رقابت‌های مهم لیگ‌جهانی بهره مند شویم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1141909

مهمترین اخبار ایران و جهان: