نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 10:39

آماده‌باش هلال احمر گلستان تا مساعد شدن شرایط جوی

مدیرعامل هلال احمر گلستان از آماده باش کامل نیروهای هلال احمر استان تا پایان شرایط نامساعد جوی در این استان خبر داد.

قاسم غریب آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در پی نامساعد شدن شرایط جوی و بارش شدید باران در نقاط مختلف استان تمامی تیم‌های امدادی و خدمات رسان جمعیت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ۱۶ پایگاه امداد و نجات، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تیم آنست نگهداری سگ‌های تجسس، پایگاه امداد هوای، پایگاه‌های موقت دلند، گمیشان و مراوه‌تپه و ۱۲ کشیک اضطراری در این طرح آماده باش فعال خواهند بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: تیم‌های آماده شامل ۱۰۶ نیروی انسانی هستند که تا مساعد شدن شرایط جوی در آماده‌باش کامل قرار خواهند داشت.

غریب‌‌آبادی بیان کرد: تمامی شعب هلال احمر یک تیم آماده دارد که در صورت نیاز بلافاصله فراخوانی و به ماموریت اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است عصر روز گذشته در پی بارش شدید باران و تگرگ در شهرستان مراوه تپه برخی راه‌های روستایی مسدود شده بود که صبح امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

 

گفتنی است، اداره‌کل هواشناسی گلستان درخصوص گسترش سامانه بارشی از بعدازظهر چهارشنبه و احتمال رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید، پدیده مه و تگرگ در برخی نقاط استان اطلاعیه سطح نارنجی صادر کرده بود که این بارش‌ها و نامساعد شدن شرایط جوی از عصر روز گذشته در استان گلستان آغاز شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182709

مهمترین اخبار ایران و جهان: