نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 10:22

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

استاندار گلستان در پیامی ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دین مبین اسلام تاکید ویژه‌ای بر علم آموزی و ارتقا دانش داشته و اهمیت تعلیم و تعلم در کلام الله مجید و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام و معصومین علیهم السلام مبرهن و آشکار است.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه و تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین انقلاب در کلام و سیره جایگاه والای معلمان را برای همه ترسیم کرده‌اند.

 تردیدی نیست که معلمان به عنوان نسل سازان و ارتقا دهندگان مادی و معنوی جامعه می‌توانند آینده کشور را ترسیم کنند و دولت انقلابی و جهادی تلاش کرده آن گونه که می‌تواند توجه لازم را به مقام و جایگاه معلمان داشته باشد.

 گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همواره توجه ویژه‌ای به معلمان و مسئله تعلیم و تربیت داشته و در این راستا پایلوت کشوری اجرای طرح های نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و پاک (پرورش اوان کودکی) گردیده است تا بتواند جایگاه آموزش و پرورش را در استان ارتقا دهد و به الگویی در سطح کشور مبدل گردد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری ، روز معلم را به تمامی مردم شریف استان خصوصا معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همراهی همه دلسوزان استان بتوانیم گام های موثری در تربیت نسل برداریم و  آینده ای روشن برای این استان ترسیم نماییم.
 
علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182653

مهمترین اخبار ایران و جهان: