نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:15

امام جمعه اهواز: ساخت مسکن مشکل اشتغال را حل می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اگر ساخت مسکن به شکل واقعی انجام شود اشتغال به معنای واقعی حل می‌شود، به راحتی در خوزستان می‌توان مسکن اعلام شده را اجرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اعضای ستاد هفته ستاد عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آستانه سالروز شهادت شهید مطهری امروز حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این دیدار با اشاره به اینکه اگر علم و معرفت نسبت به امام خود وجود داشته باشد، انسان خود را در مسیر حضرت قرار می دهد، اظهار کرد: در دوره تمام چهارده معصوم(ع) اگر کسی توانست با امام خود همراهی کند، به جهت این است که با مأموریت امام زمان خود آشنا بوده است.

وی بیان کرد: در عصر غیبت یکی از مأموریت‌های اساسی امام عصر(عج)، آشنایی و همراهی تمامی ما با برنامه‌های حضرت است. تربیت کادر و نیروهای همراه از مأموریت‌های امام زمان(عج) است. تربیت نفوس از طریق علما و مراجع مأموریت ویژه در دوران غیبت حضرت از دیگر کارها خواهد بود.

موسوی‌فرد با تأکید براینکه از مهم‌ترین رسالت‌های انقلاب اسلامی تربیت نفوس است، گفت: تربیت نیروهای متدین و معتقد در سایه هدایت‌های امام راحل‌ و رهبرمعظم انقلاب صورت گرفته است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه تمام تلاش ما این باشد که جوان پا به کار انقلاب اسلامی تربیت شود، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری نیازسنجی مطابق با موضوع و روز جامعه در عرصه های مختلف است.

وی با تأکید بر توجه به سپاه و مجموعه‌های نیروهای مسلح و قرار دادن حوزه علمیه در کنار آن، افزود: اگر بنیه‌های اعتقادی محکم بسته شود تمام دنیا اگر در برابر ما قرار گیرند نمی‌توانند صدمه‌ای به ما وارد کنند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: ولایت فقیه در زمانی وجود نداشت و دو سوم از خاک کشور رفت اما در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف باوجود رویایی بسیاری از کشورها اما یک وجب از خاک کشور هم غصب نشد.

وی با اشاره به اینکه همواره باید اعتقادات جوانان، پاسداران و خانواده‌های آنها به‌روز باشد، یادآور شد: دشمن همواره کار می‌کند که اعتقادات جوانان ما را مورد آسیب قرار دهد که در این ارتباط فضای مجازی در خانواده‌ها می‌تازد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مسئله مسکن در استان خوزستان، گفت: اگر ساخت مسکن به شکل واقعی انجام شود اشتغال به معنای واقعی حل می‌شود، به راحتی در خوزستان می‌توان مسکن اعلام شده را اجرایی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1179909

مهمترین اخبار ایران و جهان: