نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 12:54

ثبت ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، جانشین پلیس پیشگیری تهراندرباره ثبت سرقت محتویات خودرو گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت لوازم خودروهای سواری پارک شده خود به خصوص رینگ و ضبط خودرو در محدوده "لواسانات" تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۶۶ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی‌ای که در کوچه‌های خلوت قرار داشتند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو و صندوق عقب خودرو از قبیل جک و لاستیک زاپاس، ضبط و… آن را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری لواسانات با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مدار بسته محل‌های جرم، در نهایت در بیست و هفتم فرودین ماه امسال هویت و پاتوق متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به پاتوق متهم در محدوده "خیابان معلم" این محله مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل دستگیر کردند و متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده‌های "لواسانات و شمال تهران" اعتراف کرد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۶۶ لواسانات مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159353

مهمترین اخبار ایران و جهان: