نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 23:01

بیش از ۵ هزار نفر در اماکن اقامتی دماوند اسکان یافتند

دماوند- فرماندار دماوند گفت: طی ایام نوروز بیش از پنج هزار نفر در اماکن اقامتی دماوند اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری سال ۱۴۰۲ دماوند عنوان کرد: بیش از پنج هزار نفر در اماکن اقامتی شهرستان دماوند طی ایام نوروز اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه رتبه نخست خدمات اسکان برای میهمانان به شهرستان دماوند در استان تهران اختصاص داده شده است گفت: خوشبختانه هیچ تصادف منجر به فوت طی ایام نوروز ۱۴۰۲ در دماوند نداشتیم.

طاهرخانی افزود: طی ایام نوروز بیش از ۲ میلیون مسافر در دماوند تردد داشتند.

وی بر لزوم گزارش مدیران در خصوص اقدامات دستگاه‌ها به طور مستمر به مردم عنوان داشت: مدیران ارتباط نزدیکی با خبرنگاران داشته باشند و از نقد منصفانه و مصلحانه استقبال کنند.

فرماندار دماوند گفت: بیان مطلب و قلم زدن‌های ناسالم برای ناامیدی مردم هنر نیست و مدیران موظف به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در ادارات دماوند هستند و اصلاح الگوی مصرف در دستور کار مدیران قرار گیرد ک هزینه‌بگیرهای دولتی در دماوند کاهش یابد.

طاهرخانی گفت: باید بار هزینه‌ای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه هنگام تحویل تصدی فرمانداری، رتبه دماوند در استان تهران بین ۱۶ شهرستان شانزدهم بودیم بیان داشت: تقویت صنعت گردشگری دماوند در دستور کار است و در سفر ریاست جمهور انتظار داریم که دماوند به‌عنوان منطقه ویژه گردشگری در استان شناخته شود و برخی از اختیارات با رایزنی استاندار تهران به مدیران شهرستانی تفویض خواهد شد.

فرماندار دماوند بر ضرورت شناسایی اراضی مستعد برای اجرای پروژه جهش مسکن ملی در دماوند تاکید کرد و اظهار داشت: مردم به بهره‌مندی از تسهیلات بازسازی بافت‌های فرسوده ترغیب شوند.

وی عنوان داشت: با هیچ احدی در مسیر مقابله با فساد در دماوند تعارف نداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1130309

مهمترین اخبار ایران و جهان: