نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 12:32

فصل کاری برای دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری کوتاه است

شهرکرد- رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: فصل کاری برای دستگاه های اجرایی در استان چهارمحال و بختیاری کوتاه است و مدیران از این فرصت کوتاه غافل نشوند.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پیگیری مستمر در خصوص اخذ مجوزات لازم در بحث برگزاری مناقصات در زمان خود و همچنین استفاده از لحظه لحظه‌های سال ۱۴۰۲ در خدمات رسانی به مردم و پیگیری و تکمیل پروژه‌ها و برنامه‌های از قبل برنامه‌ریزی شده، ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌ها با برگزاری مناقصه‌ها و استفاده از زمان با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در استان چهارمحال و بختیاری باید صورت گیرد و اداره راه و شهرسازی استان هر چه سریع‌تر می‌بایست نسبت به فراهم کردن مناقصه پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۱ ردیف ملی گرفته شده و اعتبارات لازم برایشان پیش بینی شده است اقدام نماید.

راستینه خاطر نشان کرد: محور سامان _ قراقوش، سورشجان _ سودجان، کیان _ طاقانک، تکمیل محور شهرکرد _ شلمزار، محور فرخشهر _ شلمزار، تکمیل روگذر شهرکرد _ سورشجان _ هفشجان و همچنین محور بن _ داران از جمله محورهای مهمی است که ظرف ۳ سال گذشته اعتبارات و برخی ردیف‌های ملی برایشان اخذ شده به تناسب و بعضاً دارای بودجه جداگانه، و همچنین اعتبارات سفر ریاست جمهوری می‌باشند که می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط با هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و حل شدن مشکلات مربوط به برخی از شهرها و روستاها بیان داشت: پیگیری‌های مبسوط در این خصوص باید انجام گردد و گزارش نوبه‌ای به دفتر نماینده مردم ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111997

مهمترین اخبار ایران و جهان: