نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:16

اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست

ساری- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی برتر گفت: اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست و باید اقتصاد را مردم پایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح پنجشنبه در صبحگاه مشترک گروه‌های جهادی و اهدای کمک‌های مومنانه با اشاره به اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی برتر اظهار داشت: مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصادی است زیرا طبق فرمایش حضرت امام ورود بسیج سبب می‌شود تا اقتصاد مردم پایه شود.

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه‌های اقشاری بسیج از فعال بودن ۳۸۰ پایگاه در واحدهای تولیدی کشور خبر داد و گفت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی براساس شاخص‌های علمی ارزیابی و نشان اقتصاد مقاومتی اهدا می‌شود.

وی با عنوان اینکه اهدای نشان اقتصاد مقاومتی یک کار علمی و ارزشمند برای ارزیابی واحدهای تولیدی است، و گفت: این نشان بررسی می‌کند که واحدهای تولیدی چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق هستند.

سردار زهرایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی فقط تولید و نگهداشت نیروی انسانی و غیره نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند و اهدای نشان اقتصادی به واحدهای تولیدی برای ترغیب و تشویق به رشد تولید کمک می‌کند.

وی با اظهار اینکه رزمایش گروه‌های جهادی از امروز با رمز مقدس یا امام حسن (ع) آغاز می‌شود، با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد عملیاتی در سال جاری تعریف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1171509

مهمترین اخبار ایران و جهان: