نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:39

فاتحه رژیم صهیونیستی خوانده شده است

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه فلسطین گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از مقاومت با سنگ، تا مقاومت با موشک ارتقا داده است تأکید کرد: فاتحه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خوانده شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: روز جهانی قدس توانسته امید نابودی اسرائیل را در دل مسلمانان زنده نگاه دارد و آن را سرعت دهد.

وی با بیان اینکه در نتیجه بیداری مسلمان به ویژه مردم ایران امروز می‌بینیم وضعیت داخلی صهیونیست‌ها به هم ریخته است گفت: حامیان آنها یعنی آمریکا نیز نه از قدرت بالایی در زمینه نظامی برخوردارند و نه دارای قدرت اقتصادی خیلی قوی هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: بعد از ۴۰ سال آمریکا از آن هیبت گذشته خود افتاده و اسرائیل هم از ادعایش مبنی بر سرزمینی از نیل تا فرات دست برداشته و از ترس مسلمانان دور خودش دیوار کشیده است.

وی پیشگویی و پیش‌بینی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر فروپاشی اسرائیل را حتمی خواند و با اشاره به اعتراف مقامات رژیم اسرائیل در تحقق این امر گفت: حاکمانی که پیمان دوستی با اسرائیل بسته‌اند، بدانند که در طول تاریخ، هیچ حاکمی با زیر پا گذاشتن آیات قرآن نتوانسته برای خود بقا و امنیت درست کند.

مغیثی‌نیا گفت: فلسطین مقتدر است چون از ۷۴ سال پیش زنده و سربلند است و هویت و اصالت خود را در برابر رژیم پلید اسرائیل صیانت کرده و در سرزمین های اشغالی که تحت تنظیمات فرهنگی رژیم اشغالگر بوده،‌ توانسته اصالت و ایمان خود را حفظ کند و آن را بین نسلی ادامه دهد.

وی با بیان اینکه فلسطین گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از مقاومت با سنگ، تا مقاومت با موشک ارتقا داده است تأکید کرد: فاتحه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خوانده شده است.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز استکبار جهانی فشل و مستاصل شده و اسلام و قرآن و حاکمیت خدا دنیا را بیدار کرده و استکبار را سر جای خود نشانده است.

وی با بیان اینکه ظلم علیه فلسطین در حالی رقم خورده که مدافعن حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و گاهی اوقات حتی حامیان ظلم و جنایت تأکید کرد: پیروزی‌ نهایی از آن ملت فلسطین است زیرا پرچم آن را محکم برافراشته‌ و در آینده نزدیک در جزء جزء این خاک نصب می‌کنند.

پایان پیام/ 3140/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147997

مهمترین اخبار ایران و جهان: