نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 12:02

ضرورت حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین

سمنان- مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر و خواستار حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد و در آن نوشت: بار دیگر روز جهانی قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام و مستضعفان بر علیه تجاوز ظالمان و جهان خواران فرا رسید و این یادگار ماندگار امام خمینی رحمت الله علیه بعنوان عملی صالح و نیز حمایت از ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی به راه خود ادامه خواهد داد و امت سرافراز ایران اسلامی تا نابودی و محو کامل این غده سرطانی از شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا کوتاه نخواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: امروز جهان اسلام از هر زمان دیگر باید با بصیرت و شناخت دسیسه‌های نوین دشمن، به حمایت همه جانبه خود از ملت مظلوم فلسطین و تداوم مقابله با استکبار جهانی تأکید ورزیده و چهره برخی از سران کشورهای سازش کار و خائن را افشا نماید و انشاالله به زودی بر اساس رهنمودهای رهبر معزز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته شاهد افول رژیم غاصب اسرائیل خواهیم بود.

مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان در این بیانیه می‌خوانیم: امروز مسلمین جهان با تشکیل جبهه متحد مقاومت و الهام از شهدا پر افتخار و با حضور در عرصه‌های مختلف مبارزه باید به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نموده و حمایت عملی خود را از انتفاضه اعلام نماید از این رو تمام مردم غیور و بصیر ایران اسلامی و حوزویان مکرم در تمامی نقاط کشور با شرکت در راهپیمایی پرشکوه روز قدس ضمن پاسخ به وصیت شهدای پر افتخار به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، تکلیف شرعی و وظیفه ملی خود را انجام داده و به ندای هل من ناصر مظلومان فلسطین پاسخ مثبت و انقلابی خواهند داد. انشاالله به زودی شاهد جشن پیروزی اسلام بر استکبار خواهیم بود.

کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در حمایت از راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه‌ای جداگانه را صادر کرده که متن آن به این شرح آمده است:

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نمی‌داند که اسرائیل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: «قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان بخصوص در سرزمین‌های اشغالی برای آزادی فلسطین عزیز اعلام می‌داریم.

بدینوسیله از همه خادمیاران، یاوران رضوی و مردم شریف و شهید پرور و همیشه در صحنه استان سمنان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت می‌آورد تا با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری در حمایت از مردم فلسطین و آرمانهای مقدس بیافزایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147097

مهمترین اخبار ایران و جهان: