نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:43

اجرای پروژه جاده سلامت در بوشهر عملیاتی می‌شود

بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اجرای پروژه جاده سلامت در بوشهر عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه احداث جاده سلامت از ادوار قبل مطرح شده بوده که به دلیل مشکلاتی عملیاتی نشده بود.

وی افزود: یکی از پیگیری‌های شورای ششم عملیاتی شدن این پروژه در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد نشاط اجتماعی بود که خوشبختانه با همکاری فرماندهی پایگاه هوایی و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، مدیرکل دادگستری و شهردار این جاده کاملاً بازگشایی و فراخوان مناقصه این جاده منتشر و پیمانکار آن مشخص و جهت تأیید به شورا ارسال شد.

ایجاد امکانات در جاده سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر بوشهر در اولین جلسه خود در سال جاری با لایحه ارسالی شهرداری در این زمینه موافقت کردند.

نیک روش بیان کرد: جاده سلامت در حاشیه خیابان آزادگان بوشهر حد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول هزار و ۴۵۰ متر و عرض ۱۶ متر اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق طرح مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، رستوران و پارکینگ اجرایی می‌شود.

اعتبار ۱۴۴ میلیارد ریالی برای جاده سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این جاده با مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مدت هشت ماه احداث می‌شود و با بهره برداری از این طرح می‌تواند یک فضای خوب برای سلامت و نشاط شهروندان ایجاد کند.

وی ادامه داد: توسعه پارک‌های ساحلی و محله‌ای در راستای توسعه فضای سبز و تفریح و گردش شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها و استفاده شهروندان از آنها باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131397

مهمترین اخبار ایران و جهان: