نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 12:19

حضور ۶ ورزشکار زنجانی در اردوهای تیم‌ملی

زنجان-معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور ۶ ورزشکار زنجانی در اردوهای مختلف تیم‌های ملی خبر داد.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ را باید سال خوش‌یمنی برای ورزش استان تلقی کرد، گفت: در نخستین روزهای امسال شاهد حضور ۶ ورزشکار زنجانی در اردوهای مختلف تیم‌های ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه رقیه شجاعی یکی از این ۶ ورزشکار دعوت شده به اردوهای تیم‌ملی است، یادآور شد: وی قرار است از ۱۰ فروردین ماه امسال به مدت یک هفته در چهاردهمین مرحله اردو آمادگی تیم‌ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران حضور داشته باشد.

این مسئول از حضور یکی دیگر از بانوان زنجانی در اردوهای تیم‌ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: رقیه قاضی‌لو نیز به عنوان دومین بانوی زنجانی قرار است از ۱۷ فروردین ماه امسال در چهارمین مرحله اردوی آمادگی وانتخابی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران حضور یابد.

امانی در ادامه به حضور ۳ ورزشکار زنجانی در اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری بزرگسالان ایران اشاره و با یادآوری اینکه این اردو از دیروز (۷ فروردین) در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، اظهار کرد: مهدی کرمی به همراه امیر عزیزی و حسین سلطانی، سه وزنه‌بردار زنجانی حاضر در اردو هستند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه الهه رزاقی نیز یکی دیگر از ورزشکاران زنجانی دعوت شده به اردوهای تیم‌ملی است، افزود: این ورزشکار نیز از دیروز (۷ فروردین) در اردوی آمادگی تیم‌ملی وزنه‌برداری که به میزبانی سمنان در حال برگزاری است، حضور یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1113797

مهمترین اخبار ایران و جهان: