نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:00

مدارس فنی و حرفه‌ای با حرکت به سمت کارآفرینی زمینه‌ساز «رشد تولید» باشند

سرپرست آموزش و پرورش جیرفت با اشاره به اهمیت تربیت نیروی متخصص در هنرستان‌ها گفت: مدارس فنی و حرفه‌ای باید بیش از پیش با حرکت به سمت کارآفرینی و تربیت نیروی متخصص زمینه‌ساز رشد تولید باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید ایوب حسینی امروز اظهار کرد: آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین ارگان‌هاست که مورد تاکید و توجه جدی مسؤولان نظام است.

سرپرست آموزش و پرورش جیرفت تصریح کرد: سرنوشت افراد جامعه به عملکرد ما در سیستم تعلیم و تربیت بستگی دارد و همه افراد جامعه به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

 وی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از زحمات شبانه‌روزی همه دست‌اندرکاران اجرای این طرح تقدیر و خاطرنشان کرد: شناخت تهدیدها و چالش‌های پیش روی سیستم به ما کمک می‌کند که با برنامه‌ریزی مناسب آنها را تبدیل به فرصت کنیم.

 سرپرست آموزش و پرورش جیرفت با اشاره به اهمیت تربیت نیروی متخصص در هنرستان‌ها گفت: مدارس فنی و حرفه‌ای باید بیش از پیش با حرکت به سمت کارآفرینی و تربیت نیروی متخصص زمینه‌ساز رشد تولید باشند .

حسینی در ادامه کیفیت‌بخشی به حرفه‌آموزی و توسعه و تجهیز مدارس فنی حرفه‌ای و کاردانش را از اولویت‌های این مدیریت برشمرد و بر همراهی و تعامل مدیران این مدارس برای تحقق آن تاکید کرد.

 پایان پیام/۲۶۵۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126353

مهمترین اخبار ایران و جهان: