نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 09:19

بنیاد مسکن همدان، تامین مسکن برای طبقات کم درآمد را درپیش بگیرد

همدان- لازم است تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دست اندرکاران امر مسکن، با تلاش جهادی خود، زمینه تامین مسکن با قیمت مناسب به‌ویژه برای طبقات کم درآمد جامعه را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خلال بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همدان با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور و در استان همدان، اظهار کرد: از بنیاد مسکن باید به عنوان یکی از پر برکت‌ترین یادگارهای حضرت امام (ره) نام برد.

وی با بیان اینکه حل مشکل مسکن، باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان همدان قرار گیرد، گفت: هوشیاری و همراهی مسئولان دولتی در عرصه تأمین مسکن محرومان و قشرهای کم‌درآمد از ضروریت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: متأسفانه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم خصوصاً در همدان مربوط به تأمین مسکن است؛ بنابراین باید برای رفع این دغدغه و مشکل مردم، همه مسئولان باید با تمام توان وارد میدان شوند.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه علیرغم تلاش‌های انجام شده برای حل مشکل مسکن، بازهم با مشکلاتی در این حوزه روبرو هستیم، عنوان کرد: لازم است تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دست اندرکاران امر مسکن، با تلاش جهادی خود، زمینه تأمین مسکن با قیمت مناسب به‌ویژه برای طبقات کم درآمد جامعه را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکه ساخت مسکن در عرصه توسعه و سازندگی کشور نقش به سزایی دارد، یادآور شد: تأمین مسکن، جز اساس زندگی خانواده و بخش عمده‌ای از مخارج آن را تشکیل می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144497

مهمترین اخبار ایران و جهان: