نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 14:04

سازش ناپذیری در مقابل ستمگران تنها راه پیروزی

اردبیل- دادگستری کل استان اردبیل با صدور بیانیه ای در آستانه روز قدس اعلام کرد: بی تردید مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه دادگستری کل استان اردبیل که ظهر پنجشنبه صادر شد، آمده است: روز قدس، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدار شدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل تا تریبونی برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین باشند و دست در دست هم اضمحلال رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست را رقم بزنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: بی تردید مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی است؛ همانطور که مقاومت و پیروزی حماس و حزب‌الله لبنان در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل و آمریکای جهانخوار، وعده الهیِ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را تحقق بخشید.

دادگستری استان اردبیل در این بیانیه اظهار کرده است: در شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی از یک سو دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات بی سابقه مردمی است و از یک سو مقاومت لبنان و فلسطین با موشک باران شهرک‌های صهیونیستی، هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را برای چندمین بار شکستند.

در این بیانیه تصریح شده است: این رژیم، چون مار زخم خورده به خود می پیچد و با یورش به مسجد الأقصی، ضمن هتک حرمت این مکان مقدس، امنیت نمازگزاران روزه دار را به خطر می‌اندازد، انتظار می‌رود که ملت شجاع لبنان و فلسطین و احزاب و جریانات سیاسی با وحدت، یکپارچگی، درایت و هوشیاری توطئه‌های دشمن را نقش بر آب سازند.

دادگستری استان اردبیل در این بیانیه تاکید کرده است: بدین وسیله کلیه قضات و کارکنان تشکیلات قضائی استان همگام با ملت قهرمان ایران به ویژه مردم دارالارشاد اردبیل بار دیگر ضمن تجدید میثاق با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و اطاعت از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف همواره یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تا آزادی قدس شریف اعلام می‌داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145297

مهمترین اخبار ایران و جهان: