نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 13:52

سارقان سیم برق وکابل مخابرات در چنگ پلیس گچساران

‌فرمانده انتظامی گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق سیم برق وکابل مخابرات با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان موضوع با هماهنگی مرجع قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گچساران قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۲ نفر سارق سابقه‌دار را در سطح حوزه استحفاظی گچساران شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرماتده انتظامی گچساران تصریح کرد: از سارقان ۱ کیلوگرم تریاک، یک عدد گوشی تلفن همراه سرقتی و مقداری کابل برق سرقتی کشف و ضبط وخودروی سمند متعلق به آنان نیز توقیف گردید.

خادمیان خاطر نشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۹ فقره سرقت سیم برق وکابل مخابرات اعتراف که پس از تشکیل پرونده،متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178097

مهمترین اخبار ایران و جهان: