نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 20:34

تحویل ۴۵ واحد مسکن به معلولان در اردبیل

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۴۵ واحد مسکن ویژه خانواده معلولان تحویل ثبت‌نام‌شدگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی عصر یکشنبه در جریان افتتاح این واحدهای مسکونی در اردبیل و تحویل آن به متقاضیان اظهار کرد: ساخت این واحدها در چند سال گذشته با پیگیری بهزیستی به انجام رسیده و در دولت سیزدهم شاهد تحویل این واحدها به خانواده‌های معلولان هستیم.

وی تصریح کرد: این واحدها در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در قالب ۲ مجتمع ۱۲ واحدی احداث شده تا شاهد ساخت و تحویل واحدهای مسکونی در فازهای بعدی باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: برای رفاه معلولان پارکینگ و آسانسور در ساخت این واحدها در نظر گرفته شده تا مشکلات و دغدغه‌های این خانواده‌ها تا حدود زیادی برطرف شود.

رضایی افزود: سال گذشته بهزیستی استان با کمک خیرین و مساعدت بنیاد مسکن موفق به ساخت و تحویل ۱۰۲ واحد مسکن معلولان در مناطق مختلف استان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نیز تلاش ما بر این است تا ۱۵۰ واحد مسکن دیگر را ساخته و تحویل متقاضیان دهیم.

رضایی اضافه کرد: ۷۰۰ نفر در قالب معلولان با شرایط حاد تحت پوشش بهزیستی هستند که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که قرار شده بهزیستی با تأمین اعتبار مورد نیاز مبلغ واریزی اولیه آنها را تأمین کند.

وی بیان کرد: در کنار پرداخت مستمری و سایر حمایت‌ها، مطالبه اصلی معلولان و جامعه هدف بهزیستی تأمین سرپناه و ایجاد فرصت‌های است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دادیم تا به مطالبات جامعه هدف بهزیستی پاسخگو باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در ابعاد مختلف ساخت واحدهای مسکونی با کمک خیرین و مجموعه‌های انقلابی به عنوان اولویت مد نظر قرار گرفته و انتظار می‌رود به شکل کیفی شاهد تکمیل و تحویل آن به جامعه هدف بهزیستی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178797

مهمترین اخبار ایران و جهان: