نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 23:41

قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر خبر داد و گفت: قرارگاه عفاف و حجاب در بوشهر بعد از بیانیه و ابلاغیه وزیر کشور تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات دوشنبه شب در پایان نشست کارگروه عفاف و حجاب از تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه عفاف و حجاب در بوشهر، بعد از بیانیه و ابلاغیه وزیر کشور تشکیل شده است.

وی از تشکیل ۶ ستاد زیر مجموعه قرارگاه عفاف و حجاب در استان بوشهر خبر داد و افزود: ستادهای فرهنگی، قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و اصناف در استان تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، رؤسای ستادهای شش‌گانه، مشخص و شرح وظایف ستادها نیز اعلام شد.

پورات با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه عفاف و حجاب در استان انجام شده تصریح کرد: وضعیت استان بوشهر در حوزه عفاف و حجاب بحمدالله نسبت به گذشته، روند مطلوبی دارد و روز به روز نیز با اقدامات جهادی و انقلابی استاندار و اعضای قرارگاه، بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشترین تمرکز ما در حوزه ایجابی و اقدامات فرهنگی است و در این حوزه برخی کافه‌ها که وضعیت حجاب در آنها رعایت نشده، پلمپ شدند.

پورات یادآور شد: برخی مراکز و کافی‌شاپ‌ها که در حوزه کشف حجاب، علیرغم تذکرات، رعایت نکردند پلمپ شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رویه و روال این‌گونه است که برای سه مرحله تذکر داده می‌شود و اگر توجه نکردند پلمپ صورت می‌گیرد.

پورات بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و ابراز داشت: رسانه‌ها و نخبگان و افراد تأثیرگذار، پای کار باشند تا فرهنگ‌سازی مناسبی در گسترش فرهنگ حجاب در جامعه انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156297

مهمترین اخبار ایران و جهان: