نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 14:49

تکمیل ساختمان دامپزشکی زنجان به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه ساختمان دامپزشکی استان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر میناخانی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان اشاره و اظهار کرد: مطالعات این پروژه اواخر سال ۹۹ آغاز و اوایل سال ۱۴۰۰ تمام شد وهمچنین این پروژه در دو مرحله پیمان سپاری شده است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمان سپاری اجرای اسکلت و سازه این پروژه  مرداد ماه سال گذشته تمام شد، افزود: قرارداد عملیات تکمیل این پروژه با شرکت پیمانکاری«زیبا اسکان کادوس» منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۷۲ میلیارد تومان بوده و کل پروژه بیش از ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تاکنون با تخصیص اعتباری که سال گذشته انجام گرفت در مجموع بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

میناخانی تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی اجرا می‌شود، گفت: بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می‌شود و خوشبختانه اجرای عملیات اسکلت و سفت کاری پروژه تمام شده و در مرحله اجرای تاسیسات و نازک کاری است.

وی با بیان اینکه قرارداد پیمانکاربرای این پروژه دو ساله است، ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز(۸۰ میلیارد تومان) پروژه به موقع تحویل دستگاه مربوطه می‌شود.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167253

مهمترین اخبار ایران و جهان: