نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 09:08

قاتل خاموش جان 3 نفر از اعضای یک خانواده را گرفت

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 3 نفر از اعضای یک خانواده در اثر احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

محسن بگدلی، رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مقارن ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شامگاه سه‌شنبه ۱۹ دی ماه با درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و باز کردن درب منزل مسکونی واقع در خیابان سپه بلافاصله اکیپ ایستگاه‌های ۲۷ و یک به همراه افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: قبل از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درب طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که ۳ نفر از اعضای یک خانواده شامل مادر ۴۵ ساله، دختر۱۷ ساله و مادربزرگ ۶۵ ساله در اثر احتمال مسمومیت با گاز CO (با توجه به شواهد موجود) جان خود را از دست داده اند.

بگدلی بیان کرد: پس از تائید فوت توسط عوامل اورژانس شهر، شبی غم انگیز را برای آتش نشانان در اثر بی احتیاطی و عدم توجه به مسائل ایمنی رقم زد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا که جان خود و عزیزانشان در خطر است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632709

مهمترین اخبار ایران و جهان: