نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 11:46

روحانیون اهل سنت تایباد حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

علما، روحانیون، طلاب، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین و مدیران حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان مرزی تایباد، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، علما، روحانیون، طلاب، ائمه جمعه و جماعات، مدرسین و مدیران حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان مرزی تایباد، با صدور بیانیه های جداگانه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

مولوی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد، آورده است: حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعداد بیشتری از شهروندان در این استان شد، بسیار تکان‌دهنده بود.

بنده این واقعۀ تروریستی را به شدت محکوم نموده، برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

مولوی عبدالکریم علیبایی، امام جمعه شهر مشهدریزه، نیز بیان کرده است: کشتار مردم بیگناه، مخالف قوانین شرعی و به دور از اخلاق و رفتار انسانی است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی، برای شهدای حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر، از بارگاه خداوند مسئلت دارم.

همچنین مدیریت و مدرسین حوزه علمیه امام ابوحنیفه شهر کاریز با محکومیت این حادثه، گفته اند: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ عصر روز ۱۳ دی ماه در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بیگناه گردید موجب تاثر و تالم است.

مولوی علیرضا یعقوبی، امام جماعت روستای سمنگان، عنوان کرده است: بار دیگر دستان بی خدایان با شرارتی شیطانی از آستین بیرون آمد؛ آنانی که منافع سیاسی و پلیدشان با به شهادت رساندن انسان های بی گناه تامین می شود، خوی ددمنشانه خود را نشان دادند.

اینجانب جنایت تروریستی در کرمان که موجب شهادت انسان هایی که در سال روز شهادت سردار دلها  به سوگ نشسته بودند را محکوم کرده، برای شهدای این فاجعه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

مولوی علی قربانی، امام جماعت روستای شیزن، هم آورده است: حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعداد بیشتری از شهروندان شد، بسیار تکان‌دهنده بود و در سالروز شهادت سردار دلها  دل هر انسانی را بدرد آورد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626309

مهمترین اخبار ایران و جهان: