نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 15:46

تخصیص اعتبار ۳۲۰ میلیاردی برای جاده زنجان_ دندی

استاندار زنجان در واکنش به اظهارات رئیس شورای شهرستان ماهنشان مبنی بر اینکه سهم ماهنشان در بخش راه از محل سفر هیچ بود، گفت: برای تکمیل احداث بانده دوم جاده زنجان_ دندی از محل سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال‌های ۱۴۰۲_۱۴۰۳ اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه اظهار داشت: برای تکمیل احداث بانده دوم جاده زنجان_ دندی از محل سفر اخیر ریاست جمهور۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال‌های ۱۴۰۲_۱۴۰۳ اختصاص یافته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور سعی بر این شد که به صورت برنامه محور پیش برویم و بیشترین انرژی خود را در حوزه آب و راه صرف کردیم، افزود: همه تلاشمان را می‌کنیم تا پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری را در زمان تعیین شده به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه برای سد مشمپا در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در حال حاضر هم طبق تصمیمات گرفته شده روند احداث این سد در دستور کار است، افزود: طبق پیگیری‌های گرفته شده از محل سد شهریار استان آذربایجان شرقی برای طارم در حدود ۲۰ میلیون‌متر مکعب تخصیص آب برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

استاندار زنجان با اذعان به اینکه مشکلات مالی پتروشیمی حل شده و مشکلی ندارد، افزود: در حوزه کشاورزی درصدد هستیم که به سمت افزایش بهره‌ور‌ی و جذب سرمایه‌گذار حرکت کنیم.

 افشارچی به نرخ تسهیلات مسکن ملی اشاره کرد و گفت: نرخ سود تسهیلات مساکن ملی از ۲۳ به ۱۸ درصد کاهش یافته است، البته ناگفته نماند در حال حاضر مسئله کنونی کاهش اقساط به ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. 
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654597

مهمترین اخبار ایران و جهان: