نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 19:37

ریشه‌کنی بیکاری در کشور با تقویت تولید و توسعه آن امکان‌پذیر است

وزیر کشور گفت: باید بیکاری در کشور ریشه‌کن شود و این با تقویت و توسعه تولید امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صحنه، احمد وحیدی در مراسم افتتاح کارخانه رب گوجه‌فرنگی با اشاره به موضوع بیکاری، اظهار داشت: باید  بیکاری را ریشه کن کنیم و رفع آن با کارهای تولیدی و توسعه آن امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند، افزود: شهرستان صحنه منطقه بسیار مهمی است و حضور قوم‌ها و مذاهب مختلف و هماهنگی آن‌ها با هم در این منطقه بسیار ارزشمند است.

وحیدی گفت: از شهرستان صحنه چیزی جز هماهنگی، انسجام و حرکت متحد نشنیده‌ایم و مردم این منطقه همیشه همراه نظام بوده‌اند و این از برکات انقلاب اسلامی است که مردم را کنار هم نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه باید با شهدا پیمان ببندیم و راه آن‌ها ادامه دهیم و این موضوع با نیت صادقانه و همت بلند امکان‌پذیر است، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و امید داریم شهرستان صحنه در میزان رأی از همه جلوتر باشد و این همان حرکت جهادی است.

وزیر کشور افزود: نوشوندگی در ذات انقلاب و مردم ما است و درخواست نوشوندگی موضوع مهمی است که نهادینه شده و به جای سکون و توقف باید حرکت کرد.

وحیدی بیان کرد: گلایه‌مندی از وضع موجود حق است و احساس پویندگی و حرکت رو به جلو یکی از هدیه‌های انقلاب به مردم بوده است.

وی گفت: باید به وضع موجود قانع نباشیم و همت بلند را دنبال کنیم و به افتخار بلند دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1661953

مهمترین اخبار ایران و جهان: