نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 13:32

رویداد مسئله‌محور «مردمی‌‌شو» در استان بوشهر برگزار می‌شود+ پوستر

مسوول رویداد مردمی‌شو استان بوشهر گفت: این رویداد در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه در مرحله آموزش و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می‌‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الله پارمان مسوول رویداد «مردمی‌شو» استان بوشهر صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد، اظهار داشت: این رویداد بزرگ ویژه جهادگران و همه مجموعه‌های مردمی در سطوح  و قشرهای مختلف استان برای حمایت از طرح‌های مسئله‌محور، ایده‌های خلاقانه و ارائه راهکارهای گروه‌های جهادی مردیم برای حل مشکلات و پیشرفت در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد عظیم با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) و مشارکت شرکت غیرصنعتی پازارگاد و ستاد پیشرفت جامع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌خمینی (ره) جهت حمایت از فعالان جهادی در استان برنامه‌ریزی شده است . 

پارمان بیان کرد: رویداد «مردمی‌شو» بستری مناسب برای احصا ،احیا و ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های برتر جهادگران و گروه‌ها و سمن‌های مردمی را به‌ وجود آورده است و زمینه‌ای مناسب برای حمایت از توان و استعداد و پرورش طرح‌های خلاق در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای و سایر فعالیت‌ها فراهم نموده است .

مسوول رویداد مردمی‌شو استان بوشهر  ضمن دعوت از کلیه گروه‌های مردمی و جهادی بوشهری جهت شرکت در این رویداد بزرگ، خاطرنشان کرد: رویداد «مردمی‌‌شو» در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه در مرحله آموزش و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرحله اختتامیه در استان بوشهر برگزار می‌‌شود.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618909

مهمترین اخبار ایران و جهان: