نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 07:16

مکان تجمع ۹ دی در گلستان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مکان‌های تجمع ۹ دی در گلستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم تجمع روز ۹ دی ماه، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» صبح امروز (شنبه) در اماکن مختلف استان برگزار می‌شود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، این مراسم صبح شنبه ساعت 9:30 دقیقه در مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد.

در شهرهای علی آبادکتول و فاضل آباد و بندرگز هم این آیین ساعت 9:30 دقیقه برگزار شده و مکان تجمع در مسجد جامع علی‌آبادکتول، مسجد محمدیه بندرگز و مسجد جامع فاضل‌آباد خواهد بود.

همچنین تجمع ۹ دی در گنبدکاووس در مصلی جمعه، آزادشهر در میدان مرکزی، کردکوی در مسجد جامع،کلاله در میدان امام (ره)، آق‌قلا در یادمان شهید گمنام، مینودشت در مصلی جمعه، گالیکش در خیابان شریعتی، بندرترکمن در محوطه آموزش و پرورش، رامیان مقابل شهرداری، خان‌ببین در مصلی جمعه، مرواه‌تپه در میدان مرکزی، دلند در مصلی جمعه، نگین شهر در مسجد جامع، سرخنکلاته در مسجد جامع، انبارالوم در مسجدالمهدی راس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

این تجمع همچنین در نوکنده در مسجد جامع، فراغی در میدان شهدا، نوده خاندوز در مسجد جامع، اینچه برون در مصلای جمعه، قرق در یادمان شهید گمنام، گلیداغ در سه راه داغستانی، کرند در مصلای جمعه، صادق آباد در مدرسه برکت، ینقاق در مسجد امام حسین (ع)، مزرعه در مسجد صاحب الزمان (عج)، سنگدوین در گلزار شهدا و داشلی برون در مصلی جمعه ساعت ۱۰ صبح انجام می‌شود.

مراسم این روز با محور بازخوانی فتنه‌های آمریکایی، صهیونیستی برگزار خواهد شد.

از 10 الی 19 دی با عنوان «هفته مقاومت» برنامه‌هایی در استان گلستان اجرا می‌شود.

پایان پیام/83026
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620109

مهمترین اخبار ایران و جهان: