نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 15:24

گردشگری از محورهای اصلی توسعه کردستان است

استاندار کردستان گفت: گردشگری با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گوناگون، یکی از محورهای اصلی توسعه استان است و در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف این صنعت را در راستای توسعه استان به‌کار گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در حاشیه بازدید از غرفه کردستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار کرد: کردستان با معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری به عنوان گل سرسبد در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی افزود: توفیق پیدا کردم از غرفه بسیار زیبای کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران بازدید کنم.

استاندار کردستان افزود: در این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری استان در بخش‌های مختلف به خوبی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه غرفه کردستان یکی از گل‌های سرسبد این نمایشگاه بین‌المللی است، عنوان کرد: البته کردستان این شایستگی را دارد زیرا ظرفیت گردشگری کردستان در کشور کم‌نظیر است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: گردشگری استان کردستان با وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گوناگون، یکی از محورهای اصلی توسعه استان بوده و در سال‌جاری تلاش شده با برگزاری رویدادهای مختلف این صنعت را در راستای توسعه استان به‌کار گیریم.

استاندار کردستان بیان کرد: امیدواریم با استفاده از بخش‌های متعدد گردشگری طبیعی، فرهنگی، مذهبی، دفاع مقدس، ورزشی و... بتوانیم به ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری پایدار دست یابیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670209

مهمترین اخبار ایران و جهان: