نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 15:14

کارگروه مستندسازی برای جهاد آبرسانی در استان‌ها تشکیل شود

مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که به منظور بررسی و بازدید از طرح های جهاد آبرسانی، طی سفری دو روزه به استان فارس سفر کرده، خواستار تشکیل کارگروه مستند سازی و اطلاع رسانی جهاد آبرسانی در استان‌ها و اقدامات جهادی در این حوزه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی جزء خراسانی در همین رابطه طی جلسه ای با علی جان صادق پور مدیر عامل ، رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه آب، مدیران و نمایندگان مجری طرح های آبرسانی شرکت آبفا فارس، اظهار داشت: با توجه به حجم گسترده فعالیت ها در قالب جهاد آبرسانی و بازخوردهای رضایت بخش آن، تشکیل کارگروه مستندسازی و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی با حضور نمایندگان استانداری، شرکت آبفا، سپاه و بسیج سازندگی و صدا و سیما در استانها ، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی جهاد آبرسانی را یک ابتکار تحسین برانگیز و اثر بخش در دولت سیزدهم توصیف نمود و گفت: پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی در استان فارس مطلوب و فراتر از انتظار بوده است که می طلبد مستندسازی و اطلاع رسانی آنها نیز به صورت جهادی صورت گیرد.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس نیز در این نشست، ضمن اظهار خرسندی از فعالیت های موثر بسیج سازندگی در اجرای طرح ها و پروژه های تأمین آب در مناطق محروم استان، به ارائه ی عملکرد مشارکتی شرکت آبفا فارس در این پروژه ها پرداخت.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۷ درصدی پروژه های جهاد آبرسانی در استان فارس گفت: در این راستا مشکل آب۲۰۰ روستا در استان با کار جهادی مرتفع گردید که این اقدامات جهادی از بروز چالش های عدیده ی اجتماعی جلوگیری نمود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641053

مهمترین اخبار ایران و جهان: