نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 20:27

سردار حاجیان: نیروی انتظامی جان‌فشانی می‌کند تا امنیت پایدار شود

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز دوشنبه 11 دی‌ماه در حاشیه مراسم گرامیداشت 11 شهید فراجا در حمله تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان گفت: روحیه شهادت‌طلبی کارکنان انتظامی ارمغان‌آفرین امنیت پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز دوشنبه 11 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت 11 شهید فراجا در حمله تروریستی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این یادواره با توجه به شهادت تعداد 11 نفر از کارکنان انتظامی در شهرستان راسک، شهادت سرهنگ شهریار بابایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره 543 شهید انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این یادواره توجه به مقام شهید و ارج نهادن و تجلیل از خانواده معظم شهدا است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس به‌عنوان مدافع امنیت و به‌عنوان متولی نظم و انضباط اجتماعی، قاعدتاً با تهدیداتی مواجه است؛ اما روحیه و نگاه شهادت‌طلبی در بین کارکنان انتظامی باعث شده است که تا به امروز امنیت پایداری در کشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز امنیت پایدار کشور مرهون و مدیون تلاش و جان‌فشانی کلیه همکارانم در انتظامی کشور و کارکنان نیروهای مسلح کشور است.

نیروی انتظامی استان 543 شهید و 1500 جانباز و ایثارگر را تقدیم امنیت کشور و مردم کرده است.

پایان پیام/و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623453

مهمترین اخبار ایران و جهان: