نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 22:23

مسابقه| مسابقه استانی کتاب‌خوانی «هفته مقاومت 1402»

سپهر توکل معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی در هفته مقاومت با شعار محوری «شهید القدس» به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

سپهر توکل معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه در خصوص مسابقه کتاب‌خوانی «هفته مقاومت 1402» اظهار کرد: به‌منظور افزایش سرانه مطالعه در جامعه و ارتقاء سطح علم و آگاهی عمومی مردم نسبت به معارف و کارکردهای بی‌بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتاب‌خوانی از وصیت‌نامه سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی شده است که از طریق این مسابقه گامی درزمینه‌ی ترویج و اشاعه فرهنگ نورانی جهاد و شهادت و همچنین مکتب شهید سلیمانی در جامعه گسترانده و فضا را با عطر و نام شهدا منور شود.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تصریح این‌که مسابقه به‌صورت استانی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند در هفته مقاومت تا ۱۹ دی‌ماه با مراجعه به تارنمای https://digiform.ir/w9a151b1d به‌صورت مجازی در این رویداد فرهنگی شرکت‌ کنند.

وی ادامه داد: افراد دارای سن ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

توکل ضمن اشاره به این‌که مدت‌زمان تعیین‌شده غیرقابل تمدید بوده، خاطرنشان کرد: نتایج مسابقه در تاریخ ۲۲ بهمن مصادف با جشن ۴۵ سالگی انقلاب از طریق خبرگزاری فارس اعلام می‌گردد.

وی در پایان گفت: این مسابقه به نیت حاج قاسم و در هفته مقاومت با شعار محوری «شهید القدس» برگزار می‌گردد و به نفرات برتر جوایزی اهداء می‌گردد.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622397

مهمترین اخبار ایران و جهان: