نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 16:45

احداث ۱۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان تاکستان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان تاکستان گفت: در سال جاری ۱۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان تاکستان  احداث و تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، همزمان با دهه فجر یک واحد مسکونی ویژه مددجویان به صورت نمادین با حضور نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان سرپرست اداره بهزیستی تاکستان و رییس اداره بنیاد مسکن تاکستان، در روستای ورسج افتتاح و تحویل داده شد.

در این رابطه مهدی رحمانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان‌ تاکستان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حمایت از مددجویان مورد توجه و تاکید بهزیستی قرار دارد و معتقدیم در حوزه های مسکن و اشتغال باید نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

وی از تحویل ۱۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای احداث هر واحد مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط بهزیستی ارائه شد و در مجموع بالغ بر سه میلیارد تومان اعتبار بلاعوض اختصاص و هزینه شده است.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل پروژه های خودمالکی مددجویان بهزیستی شهرستان تاکستان ۳۸ واحد می باشد که ۱۷ واحد آن در حال تحویل است. لازم به ذکر است پرونده ۷۵ نفر از مددجویان نیز که در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند، در دست پیگیری می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658009

مهمترین اخبار ایران و جهان: