نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 12:39

عضو کمسیون امنیتی پارلمان عراق: آمریکا با توسعه جنگ می‌خواهد از رژیم صهیونیستی محافظت کند

یکی از اعضای کمسیون امنیتی پارلمان عراق گفت که آمریکا سعی در شعله ور کردن آتش جنگ در منطقه دارد تا بدین وسیله از رژیم صهیونیستی حفاظت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وعد القدو، یکی از اعضای کمسیون امنیتی پارلمان عراق امروز شنبه در واکنش به حملات آمریکا به غرب عراق که منجر به شهادت 3 غیرنظامی و زخمی شدن 14 تن دیگر شد، اظهار داشت که آمریکا سعی در شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه دارد تا بدین وسیله از رژیم صهیونیستی حفاظت کند.

این عضو کمسیون امنیتی عراق در مصاحبه با خبرگزاری «المعلومه» گفت که حاکمیت عراق خط قرمز است و هرگونه تجاوز آمریکا به عراق با پاسخ واقعی مواجه خواهد شد. وی افزود: تجاوز آمریکا به عراق، سوریه و یمن برافروختن آتش جنگ است.

وعد القدو به حمایت آمریکا از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت که عمر آمریکا در خاورمیانه به خاطر تلاش برای برافروختن جنگ در حمایت از رژیم صهیونیستی که 4 ماه است علیه مردم فلسطین نسل‌کشی می‌کند، به پایان رسیده است.

خبرگزاری المعلومه عراق امروز همچنین به نقل از منبع امنیتی گزارش داد که در حمله بامدادی آمریکا به غرب عراق، سه نفر شهید و 14 نفر از غیرنظامیان زخمی شده‌اند.

به گفته این منبع، هواپیماهای نظامی آمریکا به صورت کور اهدافی را هدف قرار داده که منطقه مسکونی «حی السکک» واقع در شهرستان القائم یکی از این مناطق بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1658809

مهمترین اخبار ایران و جهان: