نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 14:05

سهم 1.1 میلیارد تومانی کامیاران از مصوبات سفر ریاست جمهوری

استاندار کردستان گفت: سفرهای رئیس جمهور به کردستان برکات زیادی برای استان داشته که سهم کامیاران از این مهم یک هزار و 100 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان پیش از ظهر امروز در میز خدمت ادارات کل استان در کامیاران اظهار کرد: امروز با حضور بیش از ۴۰ مدیرکل و روسای سازمانی خدمت مردم شریف کامیاران رسیدیم.

وی افزود: بنای ما بر این است که این میزهای خدمتی برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌ها مردم در حوزه‌های مختلف باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه حادثه تروریستی بی‌سابقه کرمان را شدیدا محکوم می‌کنیم، گفت: یک بار دیگر دشمن زبون و دست‌نشانده استکبار هفته گذشته در سالروز شهادت فخر ایران زمین، شهید سلیمانی استیصال و زبونی خود را با انجام این اقدام کور جمعی از مردم بی‌دفاع را به خاک و خون و شهادت رساندند که همه اینها از یک سو سند حقانیت انقلاب اسلامی و از سوی دیگر خوی وحشی‌گری این مردم دارد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افتخار ما این است که دست‌پرورده استکبار به نام داعش که خانم کلینتون وزیر امور خارجه و نامزد ریاست جمهوری آمریکا در کتاب خود به صراحت اعلام کرد که داعش را ما درست کردیم، نابود کردیم.

وی اضافه کرد: موجودیت خبیث داعش با هدف اسلام‌هراسی و معرفی وارونه اسلام به دنیا و ضربه‌زدن به جبهه مقاومت و محوریت این جبهه یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و با دستان با کفایت شهید سلیمانی ‌نابود و موجودیتش از روی زمین پاک شد.

وی با بیان اینکه اینکه به دست فرزندی از ایران، دامن بشریت از لوث لکه ننگ داعش پاک شد و هرگز تاریخ این عظمت را فراموش نمی‌کند، گفت: آیندگان به ما غبطه خواهند خورد که در دورانی نفس کشیده و زندگی کرده‌ایم که سلیمانی‌ها زندگی کرده‌ایم و از نزدیک شاهد سلحشوری‌های آنها بوده‌ایم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در کدام افسانه چنین شخصیت‌هایی وجود دارند که با سلحشوری و ایثارگری به دل آتش می‌زند تا به مردم خدمت و زنان، مردان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع را از دست داعش نجات دهند.

زارعی‌کوشا افزود: این افتخار بزرگی برای تک تک ماست که در جبهه و مسیری حرکت می‌کنیم که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی‌ها هستند.

وی ادامه داد: امروز در دومین سفر استانی از بخش‌ها و حوزه‌های مختلف بازید می‌کنیم و از نزدیک در جریان مطالبات و مشکلات قرار می‌گیریم.

استاندار کردستان افزود: البته ادعا نمی کنیم که با این سفرها و برگزاری این نشست‌ها  تمام مشکلات حل می‌شود اما معتقدیم دسترسی آسان به مدیران استان سبب می‌شود بسیاری از مسائل گره‌ گشایی شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه حساسیت موضوعات برای مدیران در این سفرها علنی‌تر خواهد شد، گفت: در دو سال چند ماهی که از عمر دولت می‌گذرد توجه ویژه ای از جانب دولت به استان معطوف شده است.

وی اضافه کرد: در سه سفر رئیس جمهور شامل دو سفر استانی و یک سفر پروژه‌ای شاهد بودیم که تصمیمات خوبی برای استان گرفته شد که به صورت اختصاصی، سهم شهرستان کامیاران از این مهم قریب یک‌هزار و 100 میلیارد تومان مصوبه و پروژه بوده است که به صورت کلان همه استان از آن بهره‌مند هستند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از سفرهایی رئیس جمهور ایجاد شده بتوانیم جهشی را در توسعه همه جانبه استان شاهد باشیم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه عملکرد که بنیاد مسکن در این شهرستان داشته برابر 40 سال پیش است، گفت: در طرح هادی و بهسازی و مقاوم‌سازی ‌مسکن و غیره کامیاران از میانگین استانی و بعضا کشوری در برخی شاخص‌ها بالاتر هستیم.

وی میانگین کاری در احداث و بهسازی راه روستایی را در دو سال اخیر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 312 کیلومتر راه روستایی احداث، 50 کیلومتر هم آماده آسفالت است که معادل 10 سال دوره‌های قبل بوده این نشان می‌دهد که حرکت خوبی آغاز شده است.  

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634309

مهمترین اخبار ایران و جهان: