نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 13:03

کشف ۲۵ کیلو انواع مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد و گفت: در چند روز گذشته  ۱۱ کیلو و ۵۵۶ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۸۰ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۱۹ گرم حشیش، یک کیلو و ۱۹۸ گرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۹۶۵ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ظهر امروز در گفت‌وگو خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به اجرای طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی در این استان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: این طرح با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز گیلان انجام شده و این روند در استان ادامه‌دار است.

وی از کشف ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان خبر داد و گفت: در چند روز گذشته  ۱۱ کیلو و ۵۵۶ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۸۰ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۱۹ گرم حشیش، یک کیلو و ۱۹۸ گرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۹۶۵ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با تاکید بر برخورد با هرگونه فروشنده مواد مخدر در این استان بیان کرد: با تلاش نیروی انتظامی ۳۲۵ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634997

مهمترین اخبار ایران و جهان: