نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 14:26

ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بی‌طرفی کامل حافظ آرای مردم است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در ستاد انتخابات حافظ آرای مردم خواهیم بود و این اطمینان را می‌دهیم که با بی طرفی و استقلال از آراء مردم صیانت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی در مراسم افتتاح شبکه‌‌های استانی تبلیغات نمایندگان مجلس برای انتخابات، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون خوشبختانه سیستان و بلوچستان در بحث مشارکت همواره جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

وی افزود: مردمان سیستان و بلوچستان سال‌ها و در ایام مختلف وفاداری و مرزداری خود را به انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شبکه مردمی پشتوانه اصلی مسئولان در امر انتخابات است.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت چهار رکن اصلی در انتخابات است که در سالیان گذشته به نحو مطلوب در سیستان و بلوچستان عملیاتی شده است.

شریفی ادامه داد: از ظرفیت‌ طوایف و سرمایه های اجتماعی باید در استان سیستان و بلوچستان استفاده شود و هر طایفه باید به یک ستاد انتخابات تبدیل گردد.

وی اذعان کرد: در ستاد انتخابات حافظ آرای مردم خواهیم بود و این اطمینان را می‌دهیم که با بی‌طرفی و استقلال از آراء مردم صیانت می‌کنیم.

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان نیز در این آئین اظهار داشت: با هدف تببین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی این شبکه‌ها برای حوزه‌های انتخابیه سیستان،زاهدان، خاش،سراوان،ایرانشهر و چابهار راه اندازی شد.

علیرضا کیخا افزود: نامزد‌های انتخابات از فرصت راه اندازی این کانال‌ها می توانند در جهت معرفی و برنامه‌های خود به شهروندان استفاده نمایند.

وی از انتخابات به عنوان یک امر بسیار مهم یاد کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و قانونی است که با این امکان فراهم شده در صدا و سیما و دنبال کردن برنامه‌های و دیدگاه نامزدها، می‌توان به انتخاب افراد کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: راه اندازی این کانال های انتخاباتی توسط صداوسیما اتفاق بسیار ارزشمندی است تا ان شاالله مردم با هوشیاری و بصیرت انتخاب اصلح و درستی داشته باشند.

محمد کرمی ادامه داد: در همه عرصه های انتخابات مردم به خوبی نشان دادند که در صحنه هستند و ما باید تلاش کنیم در همه زمینه ها زیرساخت ها را فراهم کنیم.

در پایان این مراسم 6 کانال انتخاباتی در 6 حوزه انتخابیه استان سیستان و بلوچستان در فرمانداریهای شهرستانها افتتاح شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1643553

مهمترین اخبار ایران و جهان: