نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 15:27

سمنان؛ بهشت سرمایه‌گذاران گردشگری و فناوری در ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، سمنان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در کشور و بهشت سرمایه‌گذاران گردشگری و فناوری در ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دنیای پیش رو متکی به اقتصاد گردشگری و فناوری است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده، سمنان امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در کشور و بهشت سرمایه‌گذاران گردشگری و فناوری در ایران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: افزایش 18 درصدی بوم‌گردی‌ها در استان، عضویت سمنان در اتحادیه بین‌المللی راه ابریشم، ثبت جهانی 6 کاروانسرای استان سمنان در یونسکو، وجود آثار تاریخی و طبیعی مختلف در سراسر استان و ... از ظرفیت‌های بی‌نظیر این استان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی است.

صادقی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم و با حمایت‌های استاندار سمنان و مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اتفاقات خوب و کم‌نظیری برای استان سمنان افتاده است که در رشد اقتصادی استان نقش به‌سزایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: اقتصاد گردشگری یکی از اصلی‌ترین پیشران‌های توسعه این استان محسوب می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660353

مهمترین اخبار ایران و جهان: