نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 14:26

زندگی حاج قاسم در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام خلاصه شد

امام جمعه پل‌دختر گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز انسانی مومن با بصیرت و درایت و شجاعت است که مسیر زندگی عارفانه وی در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام ،قرآن و مظلوم خلاصه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی روز چهارشنبه در مراسم بزرگ‌داشت چهارمین سال‌گرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهر پل‌دختر، اظهار کرد: زبان در بیان شخصیت الهی و معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی قاصر است و این در روش زندگی و شخصیت والای او هویدا است.

وی افزود: شهید سلیمانی سبک زندگی اسلامی، ساده‌زیستی و ادب را برای همه ما تبیین کرد و ابعاد شخصیتی او بهترین الگو برای طی کردن مسیر سعادت است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی ابعاد، در سایه ارتباط با خداوند متعال، راز و نیازها و نیایش‌های شبانه و مداوم و روحیه و اندیشه سرشار از معنویت در مسیر سیره و روش اهل بیت(ع) را برای همه ترسیم کرد.

وی با گرامی‌داشت تقارن سال‌‌روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ولادت حضرت زهرا(س)،گفت: تمام فعالیت‌ها و حرکات دلاورانه حاج قاسم در صحنه‌های نبرد علیه استکبار و ظالم با توسل به حضرت زهرا(س) بود.

موسوی یادآور شد: نگاه شهید سلیمانی در اوج شجاعت و دلاوری به دشمن این بود که دشمنی مانند ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا را در اوج رذل،ضلالت و پستی می‌دید و او را با الفاظی که لایق آن بود خطاب می‌کرد.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی، در عین سادگی در اوج اقتدار و عزت بود، یادآور شد: خداوند متعال به واسطه اخلاص در دنیا، به سردار دل‌ها عزت بخشید.

امام جمعه پل‌دختر گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز انسانی مومن با بصیرت و درایت و شجاعت است که مسیر زندگی عارفانه وی در تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام، قرآن و مظلوم خلاصه شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625453

مهمترین اخبار ایران و جهان: