نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:02

پروژه نهضت ملی «برکت» بجنورد سال ۱۴۰۴ به مردم تحویل می‌شود

مدیر روابط عمومی مسکن‌وشهرسازی خراسان‌شمالی گفت: موضوع پروژه برکت که در استان خراسان‌شمالی مدتی است بلاتکلیف مانده با پیگیری‌های این اداره‌کل در حال به نتیجه رسیدن است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ واحدها به مردم تحویل شود.

داوود دانشمند، مدیر روابط عمومی مسکن‌وشهرسازی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: موضوع پروژه برکت که در استان خراسان‌شمالی مدتی است بلاتکلیف مانده با پیگیری‌های این اداره‌کل در حال به نتیجه رسیدن است.

وی گفت: این پروژه که پیش‌تر ذیل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود در حال انتقال به استان است و به دو پیمانکار بومی داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی مسکن‌وشهرسازی خراسان‌شمالی افزود: درحال حاضر یک‌هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی در این پروژه تعریف شده که پس از انتقال به پیمانکاران استان به دو بخش ۶۴۰ واحد و ۴۸۰ واحدی تقسیم می‌شود.

دانشمند تصریح کرد: طبق برآوردها پس از انتقال این واحدها به پیمانکاران استان فرایند کار به صورت رسمی آغاز می‌شود و امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ واحدها به مردم تحویل شود.

مدیر روابط عمومی مسکن‌وشهرسازی خراسان‌شمالی بیان داشت: در حال حاضر ۲۴۰ واحد از این پروژه در دست یک پیمانکار بوده و پیشرفت ۱۵ درصدی نیز دارد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌شمالی باید پیگیر این تاخیر می‌بود و پاسخگوی مردمی که در این پروژه متضرر شدند، باشد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663853

مهمترین اخبار ایران و جهان: