نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 15:40

حضور مردم در پای صندوق‌های رای رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات پس از اغتشاشات است و در شرایط ویژه قرار داریم و چشم همه به ایران است، گفت: انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان، ظهر امروز در جشن خودکفایی و توانمند‌سازی ۲ هزار خانوار کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف این نهاد رفع محرومیت است که خوشبختانه در ۴۵ سال گذشته فعالیت خوبی در این راستا داشته است، اظهار داشت: کمیته امداد نماد عدالت است و با کمک به اشتغال کشور و توانمندسازی مددجویان اقدامات قابل‌توجهی در دستگیری از محرومین برداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه نهاد کمیته‌امداد یکی از آن نهادهای بود که امام دستور تاسیس آن را در ۱۴ اسفند ۵۷ دادند، گفت: این نهاد در راستای توانمند‌سازی دهک‌های مختلف در حال تلاش است و در این راستا در حوزه‌های مختلف توسط این نهاد اقدامات خوبی انجام شده است.

 وی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و ادامه داد: نقشه‌های شوم دشمنان برای توقف قطار پیشرفت کشور با هوشیاری و حضور مردم در صحنه همچون همیشه، نقش‌برآب می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌رو نخستین انتخابات پس از اغتشاشات است و در شرایط ویژه قرار داریم و چشم همه به ایران است، افزود: انتخابات و حضور مردم در آن رابطه مستقیمی با امنیت و اقتدار کشور دارد و حتی در عرصه تحریم‌های جدید نیز تاثیرگذار خواهد بود، چون تجربه نشان داده هرچقدر ما بیشتر عقب‌نشینی کردیم دشمن بیشتر پیشروی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه دشمنان با شناخت از اهمیت حضور مردم در انتخابات، همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای به کارگرفته‌اند، افزود: هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به خواست دشمنان این مرز و بوم و زمینه ساز تشدید اقدامات آنها علیه ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: یکی از مهمترین مبانی انقلاب اسلامی، بحث حضور مردم در تعیین سرنوشت خود است و ایجاد و بروز انقلاب ناشی از این امر بود که مردم تصمیم گرفتند با انسجام و یکدلی در کنار رهبری امام و بر مبنای آموزه‌های دین اسلام، مسیر نادرست کشور را تغییر دهند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664309

مهمترین اخبار ایران و جهان: