نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 12:00

۶۱ هزار تن کالای اساسی با دستور قضایی از بندر امام بارگیری شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: در راستای تسهیل در ترخیص کالا‌های اساسی، سه محموله کالا به میزان ۶۱ هزارتن از بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

محمدرضا جعفری‌اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای تسهیل در ترخیص کالا‌های اساسی، سه محموله کالا به میزان ۶۱ هزارتن از بندر امام خمینی(ره) بارگیری شد.

وی بیان کرد: سه محموله کالا به میزان ۶۱ هزارتن با مصوبه دادستانی بندر امام خمینی (ره) از این بندر بارگیری شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این کالا‌ها شامل سه محموله به وزن هزار تن، ۲۵ هزار تن و ۳۵ هزار تن نهاده دامی بود که در انبار‌های مجتمع ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) نگهداری می‌شد و پس از بررسی و جلسه با متولیان امر و نهاد‌های نظارتی با تسریع در مراحل اداری، آزادسازی و برای رسیدن به مقصد نهایی بارگیری شد.

جعفری‌اصل با اشاره به کوتاه شدن زمان بارگیری کالا‌های اساسی در این منطقه اقتصادی طی سال جاری، عنوان کرد: تسریع در آزادسازی کالا‌های اساسی از این بندر با توجه به نیاز بازار و به منظور پیشگیری از فساد کالا‌ها و فراهم شدن فضای جدید برای تخلیه کالا‌های اساسی انجام می‌شود و کمیته استانی به ریاست رئیس کل دادگستری استان خوزستان با ایجاد راه کار‌های علمی و موثر، نقش چشمگیری در این امر داشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629353

مهمترین اخبار ایران و جهان: