نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 23:09

پاتک پلیس هرمزگان به سارقان سوخت خودروهای سنگین در توقفگاه های جاده ای

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارقان سوخت از باک کامیون ها در برخی از توقفگاههای جاده ای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی  وقوع چند فقره سرقت سوخت از باک خودروهای سنگین در برخی از توقفگاههای جاده ای استان و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کارمأموران  قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران گشت پاسگاه انتظامی گنو از توابع شهرستان بندرعباس شب گذشته پس از گشت زنی های پنهان و آشکار در حوضه استحفاظی در محل  پمپ بنزین  برون شهری  و جاده ای مستقر شده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس  نهایتا  به یکدستگاه خودرو  پژو 405 نقره ای  با دو نفر سرنشین  که وارد پارکینگ پمپ بنزین شدند مشکوک شده و ظن مأموران به  سارق بودن سرنشینان خودرو قوت گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت:  پس از دقایقی پایش غیرمحسوس متهمان، درب باک یکدستگاه کامیون تریلی را با استفاده از قیچی و پیچ گوشتی باز و قصد سرقت گازوئیل داشتند که با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که در یک اقدام پلیسی و هدف قراردادن لاستیک های خودرو راننده با استفاده از تاریکی هوا متواری و سرنشین خودرو بهویت «محمد ب» دستگیر و خودرو سارقان به علت نشتی گازوئیل دچار حریق شد که با حضور عوامل آتش نشانی خودرو مذکور اطفا شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645209

مهمترین اخبار ایران و جهان: