نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 20:19

افتتاح ۱۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد تومان در نیشابور

فرماندار نیشابور از افتتاح ۱۶۸ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور مهدی دونده عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: ۱۶۸ طرح و پروژه با اعتبار ۸۱۵ میلیارد تومان در بخش های بهداشت، راه، تامین برق و روشنایی، صنایع و اشتغال، گازرسانی، توسعه شهری و روستایی، تامین آب،  آموزشی و مخابراتی در سطح شهرستان نیشابور افتتاح می‌شود. 

فرماندار نیشابور بیان کرد: سهم بخش خصوصی و خیرین که عمدتا در صنایع و مشارکت‌های مردمی بوده به میزان ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که در ۳۵ پروژه مشارکت  داشتند.

وی در ادامه توضیحاتش با اشاره به اینکه سهم تسهیلات دولتی ۷۴ میلیارد تومان است، افزود: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی و مابقی یعنی ۴۹۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تامین شده است.

دونده ادامه داد: از دهه فجر سال گذشته تا امروز ۲۳۳ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۳۱۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان نیشابور افتتاح و به بهره‌بردای رسیده است. 

فرماندار نیشابور ابراز کرد: افتتاح مرکز تصویربرداری ۲۲ بهمن و خانه بهداشت روستای بقیع، افتتاح ۱۰ پروژه آبرسانی به مناطق روستایی و شهری با اعتبار ۱۶۰ میلیون تومان، اجرای ۱۴ پروژه راهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی با اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومان و نیز ۳ پروژه تامین برق‌رسانی و اجرای طرح بهارستان در ۷ روستا با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از برنامه‌های سالگرد جشن پیروزی انقلاب است.

وی افتتاح ۴ پروژه صنعتی، کشاورزی و دامپزشکی با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان، ۳ پروژه بهزیستی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اجرای ۸۰ طرح و پروژه در حوزه توسعه شهری و روستایی با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر برنامه‌های ایام دهه‌فجر برشمرد.

دونده تشریح کرد: گازرسانی به روستای برف‌ریز با ۵ میلیارد تومان اعتبار، افتتاح ۱۳ پروژه مخابراتی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مدرسه خیرساز خاکباز با اعتبار ۶ میلیارد تومان در ایام دهه‌فجر امسال انجام می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656253

مهمترین اخبار ایران و جهان: