نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 23:56

بیرانوند: ژاپن بازی سختی برابر ما خواهد داشت/ قبل از پنالتی‌ها به طارمی گفتم نگران نباشد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به جام ملت‌‌‌‌ها آمدیم که قهرمان شویم و ژاپن بازی سختی با ما خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی در مرحله یک‌هشتم نهایی، اظهار داشت: ابتدا این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم مردم خیلی بابت این بازی اذیت شدند. ما در این هفت هشت روز که فرصت داشتیم، آقای قلعه‌نویی به ما می‌گفت این بازی سخت‌ترین بازی ماست. سوریه همیشه با ایران بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد. ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت داشتیم و وقتی توپ‌های ما به گل تبدیل نشدند، احساس بدی پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: من وقتی اشک مهدی طارمی را دیدم خیلی ناراحت شدم. او بازیکن بزرگی است و خیلی ناراحت بود. من زمان پنالتی‌ها به او گفتم که نگران نباشد و خیالت راحش باشد. وقتی مهدی اخراج شد من گفتم بازی فقط به پنالتی‌ها برود. من وظیفه‌ام را انجام دادم، خدا را شکر که توانستم به تیم کمک کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: ما دو دوره است که به ژاپن می‌خوریم و مهدی (طارمی) در هر دو بازی نبوده است. مطمئنم ژاپن بازی سختی با ما خواهد داشت، ما آمدیم که با قهرمانی برگردیم. مردم ایران باید از امشب به ما انرژی بدهند، چون وقتی نداریم و شنبه باید با ژاپن بازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1656409

مهمترین اخبار ایران و جهان: