نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 11:58

بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۶ محور مواصلاتی استان با بارش شدید برف روبرو هستند.

غلامعلی نیک فهم ملاسرایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محورهای رشت - امامزاده هاشم، پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۴۵ سانتیمتر، اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۴۵ سانتیمتر، بهارستان - آقچای با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، ماسال - گیلوان با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر و فومن - ماسوله با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر هستیم.

به گفته وی، محورهای امامزاده هاشم - رودبار، سیاهکل - دیلمان با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، توتکابن - حشمت آباد با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر، بره سر - قوشه لانه- کلیشم با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، رودسر - لات محله با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر و بلوردکان - خصیب دشت با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر با بارش خفیف برف روبرو هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در تشریح وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار نیز گفت: گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل با بارش شدید برف روبرو بوده که ارتفاع آن به ۴۰ سانتی متر رسیده، گردنه کوهین در محور رشت-قزوین با بارش شدید برف و کولاک شدید، گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف و ارتفاع برف به ۴۵ سانتی متر رسیده و همچنین محور زندانه در محور پونل-خلخال با بارش شدید برف و انسداد مسیر روبرو است. 

به گفته نیک فهم، انسداد محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان برقرار است و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648053

مهمترین اخبار ایران و جهان: